X
Produkt byl přidán do objednávky.
Úvod Záruka a reklamace

Záruka a reklamace

I. Obecná informace

Abychom dosáhli Vaší plné spokojenosti, nabízíme pouze kvalitní a takové zboží, u kterého jsme plně přesvědčeni o výhodnosti poměru cena/kvalita. Pokud se i přesto vyskytne důvod k reklamaci, postupujte, prosím, podle následujících bodů, aby mohla být reklamace uznána a v nejkratší možné době vyřízena.

V každém případě se snažíme najít takové řešení, které Vám bude vyhovovat!

II. Poškození vzniklé přepravou zásilky

V případě, že je Vám dodán poškozený balík, doporučujeme ho nepřevzít. Pokud kupující zjistí až po zaplacení a rozbalení, že je zásilka poškozena, kontaktuje reklamační oddělení přepravce a to nejpozději¨do 2 pracovních dní.

III. Závada při prvním použití výrobku

Pokud se závada projeví při prvním použití výrobku, nejpozději však do 3 dnů od prodeje, poskytuje prodávající rychlé řešení reklamace výměnou za nový bezvadný kus při splnění všech následujících bodů:

  • Zboží není viditelně použité a je patrné, že vadu nezpůsobil kupující.
  • Dané zboží je na prodejně či skladem (jinak není výměna možná).

IV. Reklamace v záruční době

Na prodávané zboží se vztahuje dvouletá záruční doba. U některých výrobků je výrobcem záruční doba prodloužena.  

Kupující je povinen podat prodejci oznámení o vadách (reklamaci) neprodleně poté, co vady zjistil.

Podmínkou pro přijetí reklamace je, aby byla uplatněna v záruční době.

Prodávající nenese odpovědnost za škody vzniklé neodborným používáním výrobku, ani za škody způsobené vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na takové vady se záruka nevztahuje.

Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze považovat za vadu a není tedy důvodem k reklamaci.

Prodejce se zavazuje opravit nebo vyměnit vadné zboží nejpozději do 30 kalendářních dnů od obdržení reklamovaného zboží.

V. Postup při reklamaci

Pro rychlé vyřízení reklamace nejprve nahlaste závadu v nejkratší možné době (telefonicky, e-mailem). Následně zboží k reklamaci předejte osobně v naší kamenné prodejně nebo poštou (zásilkovou službou). Nezapomeňte přiložit kopii faktury nebo paragonu.

Upozornění: Při zasílání poštou zboží pečlivě zabalte. Za případné poškození během přepravy nenese prodávající odpovědnost. Zboží neposílejte na dobírku. Takové zásilky nemůžeme přijmout.

V případě, že zasíláte poštou zboží k oprávněné reklamaci na vlastní náklady, je možné požadovat slevu při dalším nákupu nebo Vám můžeme zaslat peníze na Váš účet (platí pro doložené nutné náklady na dopravu). V takovém případě je třeba výši dopravného doložit dokladem o zaplacení (např. podacím lístkem).

Vytisknout stránku

Kontaktujte nás

OK ZAHRADY s.r.o.
Jos. Jungmanna 1735
504 01   Nový Bydžov

tel.: 730 891 202
email: eshop@okzahrady.cz

Novinky na e-mail

© 2017, OK ZAHRADY – všechna práva vyhrazena

Ochrana osobních údajů | Prohlášení o přístupnosti | Výměna odkazů | Mapa stránek

Webové stránky vytvořila eBRÁNA s.r.o. | E-shop vytvořen na Profesionální CMS | eod.cz | XHTML 1.0

Zahradní technika